Afsluiting Financiële Campagne voor partij en krant 2009
Verantwoording 2e halfjaar 2009:
J.A.te E.5,-;C.B.te A.50,-;C.B.te R.100,-;R.B.te G.15,-;H.B.te R.30,-;W.B.te G.7,50;H.B.te R.25,-;W.B.te L.10,-;A.B.te A.10,-;L.B.te K.10,-;J.B.te A.10,-;T.B.te Z.100,-;J.C.te E.20,-;I.C.te U.5,-;C.D.te U.100,-;P.D.te Z.30,-;J.E.te G.10,-;T.E.te W.10,-;J.E-W.te B.25,-;B.F-V.te G.50,-;F.F.te U.25,-;W.F.te L.23,-;E.G.te V.25,-;C.G-H.te B.10,-;W.G.te H.25,-;J.G.te P.15,-;A.G.te U.75,-;C.G.te A.30,-;D.G.te g.20,-;H.G.te G.10,-;J.G.te H.100,-;H.G.te T.100,-;A.H.te Y.50,-;J.H.te G.15,50;K.H.te G.50,-;G.H-G.te D.10,-;M.H.te A.13,50;R.H.te G.30,-;C.H.te A.25,-;E.H.te V.5,-;E.H.te E.40,-;J.J.te W.5,-;H.J.te G.140,-;H.K.te W.8,-;M.K.te L. 10,-;G.K.te Z.25,-;D.K.te A.10,-;G.K.te A.50,-;K.L.te G.40,-;J.L.te G.25,-;P.L.te A.8,-;S.L.te H.10,-;H.L.te A.15,-;M.M.te V.50,-;R.M.te H.10,-;S.M.te A.10,-;F.M.te A.10,-;I.M.te M.15,-;R.M.te E.50,-;A.M.te R.10,-;J.M.te A. 10,-;A.N.te A.25,-;H.N.te E.6,-;G.N.te G.5,-;D.O.te B.25,-;A.P.te A.15,-;J.P.te Z.10,-;T.P.te H.10,-;J.P.te L.45,-;H.P.te A.25,-;L.P.te C.10,-;J.R.te M.50,-;M.R.te V.25,-;J.R.te A.20,09;H.R.te A.50,-;P.R.te A.100,-;P.R.te G.15,-;A.R.te P.250,-;R.S.te A.100,-;S.S.te L.20,-;R.S.te A.20,-;J.S.te G.20,-;J.S.te H.25,-;A.S.te G.20,-;R.S.te Z.10,-;P.S.te D.50,-;L.S.te H.10,-;A.S.te F.25,-;G.S.te M.50,-;G.S.te A.15,-;M.S.te N.75,-;N.S.te R.25,-;O.S.te A.10,-;K.S.te B.10,-;J.S.te A.25,-;I.S.te A.30,-;B.T.te P.20,-;J.T-Z.te L.25,-;W.V.te T.25,-;T.V.te T.30,-;S.V.te H.10,-;A.V.te T.936,-;W.V.te A.10,-;R.V.te V.15,-;A.V.te A.25,-;N.V.te Z.15,-;C.V.te H.5,-;D.V.te T.45,-;E.V.te U.40,-;P.V.te W.25,-;H.W.te L.10,-;H.W-V.te R.10,-;B.W.te O.200,-;H.W.te M.20,-;K.W.te H.5,-;L.W.te L.30,-;L.W.te G.50,-;N.W-K.te B.50,-;G.W.te E.70,-.
Bijtellen: 4.727,59 euro!
+Extra gestort bij het abonnementsgeld: 959 euro!
De tussenstand uit mei was: 6.194,34 euro
Totaal Campagne 2009: 11.880,93 euro
Alle gevers van kleine en grote bedragen, bedankt en gefeliciteerd. Dit resultaat maakt het weer mogelijk om veel van de gestelde doelen te verwezenlijken:
- Met extra kranten en pamfletten konden we aan de sociale strijd deelnemen, die aanvuren, de vastberadenheid vergroten en de communistische visie naar voren brengen.
- Veel informatiemateriaal en proefnummers van MANIFEST vonden hun weg naar nieuwe lezers. Vragen naar communistische zienswijzen m.b.t. de kapitalistische crisis bereiken ons steeds vaker. We zorgden voor veel opheldering en gaven achtergrondinformatie over de crisis. (Bekijk de uitgegeven pamfletten op www.ncpn.nl)
De rol van de communistische pers is onmisbaar in de sociale strijd tegen de gevolgen van de crisis en ook in dure verkiezingscampagnes. Dit blijft mogelijk door de solidariteit en de giften van leden en lezers, waarop nooit vergeefs een beroep wordt gedaan.
We riepen op: Doe ook in 2010 weer mee.
En inderdaad, de eerste etappe van de Financiële Campagne 2010 geeft al een prachtig resultaat te zien:
Kerst-Nieuwjaarsactie voor de Financiële Campagne 2010:
Eerste tussenstand (op 22 januari) 5.056,45 euro!
Afdeling Lemsterland bracht daarvan 1.263,90 bijeen!
De verantwoording volgt in de volgende krant.
Voor de Financiële Commissie NCPN en MANIFEST,
Job Pruijser, voorzitter NCPN.